Herkese Merhaba,
Evet gezi yazarından ne alaka dedirtecek başlık :). Niye mi kaleme aldım, sorunu birebir yaşadım da ondan. Eğer 6+ bir cihazınız varsa, 2014 ile 2015 ilk aylarına tekabül eden bir aralıkta almışsanız ve son zamanlarda fotoğraf çekimlerinizde bulanık gösterme gibi bir sorun yaşıyorsanız, kamera değişim programına dahil olabilirsiniz. Nasıl mı? buyursunlar aşağıda detaylıca hangi adımları takip etmeniz gerektiği mevcut...
tıklayın...
Değişim programına dahilseniz, kafanızda ikinci bir soru da tabi yurtdışı cihazı olması durumda, en yakın apple teknik servis sağlayıcıya gidebilisiniz. Benim cihaz yurtdışı cihazı olduğu halde, bu programa dahil edildi, şöyle ki, cihazın arka yüzünde yer alan FCC, CE vb. sertifikasyon bilgilerinin yanında bir dizi numaralar mevcut. A ile başlayan bir numarayı da görmeniz mümkün (tüm ürünlerde var mı emin değilim), işte bu numara ürününüzün bu kapsama alınıp alınmayacağını da ayrıca garantiliyor.
Ben sorunu şubat 2016'da yaşamaya başlayınca, angara soğuğu malzeme teknolojisini de vurdu gibi bir takım senaryolar düşünüp, durumu ciddiye almadım. Nisan ayında geldiğimizde hiç bir düzelme (yazılım güncellemeleri yapıldığı halde) olmayınca, netten araştırma yaptım. Benimle aynı sorunu yaşayanlar varsa diyerek, apple'in zaten sitesinde ilan ettiğini gördüm, seri no'dan cihazımın bu kapsamda olup olmadığını da teyit ettim. Baktım o da uygun, apple destek hattını aradım, neden mi? yurt dışı cihazı olduğu için, işte o bahsettiğim A ile başlayan numaradan da, onlar check etti. Uygun olduğunu teyitlediler. Akabinde en yakın teknik servise cihazı bıraktım. 10 gün gibi bir süre içinde, kamera tedariği ve değişim yapıldı. birde unutmadan ürünü aldığınız tarihten itibaren 3 yıl boyunca bu değişim programı da geçerli ;)
Bilgilerinize,
Sevgiler, sevgiler...
melek
Evet gezi yazarından ne alaka dedirtecek başlık :). Niye mi kaleme aldım, sorunu birebir yaşadım da ondan. Eğer 6+ bir cihazınız varsa, 2014 ile 2015 ilk aylarına tekabül eden bir aralıkta almışsanız ve son zamanlarda fotoğraf çekimlerinizde bulanık gösterme gibi bir sorun yaşıyorsanız, kamera değişim programına dahil olabilirsiniz. Nasıl mı? buyursunlar aşağıda detaylıca hangi adımları takip etmeniz gerektiği mevcut...
tıklayın...
Değişim programına dahilseniz, kafanızda ikinci bir soru da tabi yurtdışı cihazı olması durumda, en yakın apple teknik servis sağlayıcıya gidebilisiniz. Benim cihaz yurtdışı cihazı olduğu halde, bu programa dahil edildi, şöyle ki, cihazın arka yüzünde yer alan FCC, CE vb. sertifikasyon bilgilerinin yanında bir dizi numaralar mevcut. A ile başlayan bir numarayı da görmeniz mümkün (tüm ürünlerde var mı emin değilim), işte bu numara ürününüzün bu kapsama alınıp alınmayacağını da ayrıca garantiliyor.
Ben sorunu şubat 2016'da yaşamaya başlayınca, angara soğuğu malzeme teknolojisini de vurdu gibi bir takım senaryolar düşünüp, durumu ciddiye almadım. Nisan ayında geldiğimizde hiç bir düzelme (yazılım güncellemeleri yapıldığı halde) olmayınca, netten araştırma yaptım. Benimle aynı sorunu yaşayanlar varsa diyerek, apple'in zaten sitesinde ilan ettiğini gördüm, seri no'dan cihazımın bu kapsamda olup olmadığını da teyit ettim. Baktım o da uygun, apple destek hattını aradım, neden mi? yurt dışı cihazı olduğu için, işte o bahsettiğim A ile başlayan numaradan da, onlar check etti. Uygun olduğunu teyitlediler. Akabinde en yakın teknik servise cihazı bıraktım. 10 gün gibi bir süre içinde, kamera tedariği ve değişim yapıldı. birde unutmadan ürünü aldığınız tarihten itibaren 3 yıl boyunca bu değişim programı da geçerli ;)
Bilgilerinize,
Sevgiler, sevgiler...
melek